Kurs rysunku dla dzieci - narodziny pasji
Kurs rysunku dla dzieci – trzeba mądrze rozpocząć. Na początku powinna to być tylko i wyłącznie frajda. Dziecko ma z ochotą wybierać się na lekcje artystyczne. W żadnym razie nie można przymuszać jeżeli dochodzi do awantur z tego powodu. Jeżeli pomimo niechęci dziecka nadal będzie się na nim to wymagało to efekt będzie odwrotny od zamierzonego.
Przeczytaj uważnie ten artykuł:
Jak pokierować artystycznym rozwojem dziecka
My w szkole rysunku Domin mamy bardzo dobrze opracowaną strategię nauczania od zainteresowania się tematem po prestiżowe studia na architekturze.
Rysowanie dla frajdy Etap 1
To są lekcje rysunku dla dzieci w wieku 9-12 lat. Na nich Twoje dziecko będzie uczyło się zupełnych podstaw. Będzie więc operowanie kolorem i zasady ich mieszania. Będą podstawy perspektywy – profesjonalnie wytłumaczone ale na przykładach adekwatnych do wieku dziecka.
Program Junior GIM RYS Etap 2
To zajęcia dla klasy 6,7,8 szkoły podstawowej. Kiedyś było to Gimnazjum dlatego program nosi nazwę GIM RYS teraz dodaliśmy Junior.
Na tych zajęciach są już profesjonalne materiały. Program Junior GIM RYS pomyślany jest tak, że jak ktoś przez niego przejdzie to potem przechodzi już do programu licealnego na IV trymestr.
Czas kursu rysunku dla dzieci GimRys jest też często określaniem się czy będzie jakaś zawodowa kontynuacja tych zajęć.
Kurs na architekturę i na ASP Etap 3
To już zajęcia dla licealistów i uczniów technikum. Tu następuje wybór ewentualnych studiów na architekturze/ASP lub dalsze rysowanie dla przyjemności.
Veteran Room – etap 4
A kiedy skończy się cały program Domina i osiągnie się wiek 25 lat ma się dalej wszystko za darmo i dożywotnio.
Tak widać że program jest przemyślany całościowo – od podstawówki po wiek emerytalny.
KURS RYSUNKU = DOMIN
Jakie korzyści ma kurs rysunku dla dzieci?
Poznanie dzieł sztuki i technik jakimi były zrobione
Dziecko dostaje np. taki temat „Jest taki obraz „Impresja o wschodzie słońca” Claude’a Moneta – namaluj własny przykład impresjonistyczny” Tutaj prowadzący pomaga dziecku w przygotowaniu takiej pracy. Uczeń zapamiętuje też dzieło i autora – to są takie początki historii sztuki. Mamy feed back od rodziców, że potem dziecko samo chętnie sięgało po inne obrazy.